Časté otázky

Dobíjecí platební karta je karta, na kterou držitel dobíjí peníze dle potřeby. Držitel karty tak může utratit pouze takovou částku peněz, kterou na kartu dobil. Na rozdíl od běžné karty není dobíjecí platební karta spojena s bankovním účtem.
Dobíjecí karta funguje stejně jako karta vydávaná bankou. Karta může být využívána po celém světe v síti Mastercard a to jak pro výběry z bankomatu, tak pro platby u obchodníků.
Před vlastní aktivací karty , je nutno provést registraci do osobního účtu držitele. Klikněte v pravém horním rohu na „Můj účet“ a dále se nechte vést jednotlivými kroky. Jakmile budete zaregistrován, přihlašte se na „Můj účet FreePay“ a dále Vás jednotlivé body provedou aktivací karty a získáním PINu.
Navýšit limit lze po provedení identifikace klienta. Návod jak lze provést identifikaci naleznete výše na naší stránce. Nebudete -li si vědět rady zavolejte naší klientskou linku na čísle +420 234 102 101.
Svou kartu si můžete dobít jak v hotovosti, tak bankovním převodem.

Pro nabití v hotovosti je potřeba vložit nabíjenou částku na jeden z níže uvedených bankovních účtů:
Komerční banka - 115 - 203 539 0247 / 0100

Pro úspěšné nabití uveďte identifikační číslo své karty jako variabilní symbol. ID Vaší karty je vytištěno v jejím levém spodním rohu.

Za vklad hotovosti na výše uvedené účty Vám banka nebude účtovat žádný poplatek.

Pro nabití bankovním převodem pošlete nabíjenou částku na níže uvedený účet:
Komerční banka - 115 - 203 539 0247 / 0100

Pro úspěšné nabití uveďte identifikační číslo své karty jako variabilní symbol. ID Vaší karty je vytištěno v jejím levém spodním rohu.
Bezpečnost Vašich peněz je pro nás naprosto zásadní. Všechny peníze našich klientů jsou drženy na bankovních účtech v evropské unii. Peníze pouze leží na účtech a nejsou využívány k žádným operacím. Pouze čekají až je využijete prostřednictvím své karty.
Kartu FreePay můžete využívat k výběrům z bankomatů, platbám u obchodníku a online platbám. Kartu je možné využívat jak v české republice, tak v zahraničí.
Přesná struktura poplatků je uvedena v sekci Poplatky a limity těchto stránek.
Vaše finanční historie nemá absolutně žádný vliv na Vaši žádost o FreePay kartu.
Po aktivaci karty FreePay je každému držiteli automaticky vytvořen karetní účet, ve kterém může sledovat historii transakcí a vývoj zůstatku na své kartě. Pro přihlášení do svého ůčtu klikněte na tlačítko "Můj účet FreePay" v pravém horním rohu těchto stránek.
Pro obnovení zapomenutých údajů klikněte na tlačítko "Můj účet FreePay" v pravém horním rohu těchto stránek. Poté klikněte na tlačítko "Zapomenuté heslo" a postupujte podle instrukcí.
Přihlašte se do Vašeho osobního účtu „Můj účet FreePay“ a požádejte a znovu zaslání PINu.
V případě ztráty, či odcizení karty se ihned přihlašte do Vašeho osobního účtu „Můj účet FreePay“ a zvolte volbu blokace karty z důvodu ztráty či odcizení. V pracovní dny od 9-18 hodin lze také kontaktovat naši klientskou linku +420 234 102 101 a nahlásit zrátu telefonicky.
V případě blokace karty v důsledku opakovaného zadání chybného PIN, kontaktujte naši klientskou linku na čísle +420 234 102 101.
V případě požadavku na zrušení karty FreePay kontaktujte naši klientskou linku na čísle +420 234 102 101. Poté se nechte spojit s operátorem, který vyřídí Vaši žádost o zrušení. Doporučujeme, abyste před zrušením své karty vybrali zbývající zůstatek a vyvarovali se tak poplatkům souvisejících s vyplacením jinou formou.
Aktuální zůstatek můžete zkontrolovat na vašem osobním účtu, do kterého se můžete přihlásit kliknutím na tlačítko "Můj účet FreePay" v pravém horním rohu těchto stránek. Další možností je dotaz přímo v bankomatu, Vložte kartu do bankomatu zadejte svůj PIN PIN a z nabídky zvolte dotaz na zůstatek. Bankomat Vám poté zobrazí dostupný zůstatek.
Karta FreePay je určena pro osoby žijící nebo pobývající v české republice. Karta není určena pro firmy nebo potřeby podnikatelů.
Vaše číslo držitele karty je vytištěno v levém dolním rohu karty. Číslo můžete také zjistit v účtu držitele karty, do kterého se můžete přihlásit kliknutím na tlačítko "Můj účet FREEPAY" v pravém horním rohu těchto stránek.
Prepaid Solutions a.s. je společností registrovanou u ČNB jako vydavatel elektronických peněz malého rozsahu.

Aktuality

Změna Produktových podmínek a ceníku od 15.1.2020

14.1.2020

Vážení klienti, vzhledem ke změně zákona  o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu dochází k úpravě výše…

Změna Všeobecných obchodních podmínek a Produktových…

10.10.2019

Rádi bychom Vás upozornily že k datu 10.12.2019 dochází ke změně Všeobecných obchodních podmínek a Produktových podmínek. Nové VOP naleznete v sekci&nbsp…

Změna účtů pro dobíjení karet

29.5.2019

Vážení klienti, oznamujeme Vám že od 1.6.2019 nebude možno dobíjet karty přes účet v UniCredit Bank (ani převodem ani vkladem). Prosím využívejte účet v…

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace