Spotřebitelé se stále více zajímají o nové platební technologie

8.4.2016

Společnost Mastercard představila ve své tiskové zprávě výsledky čtvrtého průzkumu sociálních sítí, kde zkoumala více než 2 milionů příspěvků. Z průzkumu vyplývá, že spotřebitelé v roce 2015 více než zdvojnásobili poptávku po digitálních platbách. Zájem o nové generace plateb roste dál, úměrně s rostoucími možnostmi výběru platebních technologií. Mezi tyto technologie patří  tzv. mobilní peněženka, jako je například Apple Pay, Samsung Pay a Android Pay. Studie ukazuje, že 97% z celkového počtu příspěvků o mobilních platbách v roce 2015 zmiňovali právě tyto tři aplikace. Mediální agentura ZenithOptimedia jde ve své analýze ještě dál a predikuje, že se z mobilní peněženky stane nová ucelená integrovaná marketingová platforma. Mezi dalšími nejčastějšími tématy diskuzí figurovaly digitální peněženky a bezkontaktní karty (47%). Ty byly nejčastěji zmiňovány ve spojení s veřejnou hromadnou dopravou (např. Londýn, Chicago nebo Petrohrad). Svoje projekty už má ale i Česká republika, o kterých chystáme příspěvek na příští týden. Zajímavou novinkou se v minulém roce zaobírali také diskuze o nových nosičích platebních technologií, jako jsou hodinky (6%), které jsme zmínili v článku z minulého týdne "Inteligentní hodinky – žhavá novinka mezi nosiči platebních technologií už v roce 2016". Jako nejdůležitější téma bylo vyhodnoceno téma bezpečnosti a zabezpečení mobilních plateb.

- zpět -
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace